Tuesday 2 June 2015

Nak check umur jugak.


Assalamualaikum


ihiks, sebenarnya dah lama try benda ni tapi hari ni baru terhegeh-hegeh nak tepek dekat belog. Sebab takde idea nak buat entri. kihkih. Eh sukati I lah. Hari tu ada juga yang cakap tah pape check umur dekat how old.net macam takde kerja lain. Eleh padahal dengki benda ni cakap dia tua dari usia. kahkah. Lagi-lagi perempuan. Alaa, saja je pun suka-suka nak check tak salah pun kan. Eh, ke salah? -..-


Kawan saya yang suruh saya check guna gambar ni sebenarnya, saja. Lepas tu konon dia nak upload dekat ig dia, tapi hampa sebab umur saya paling muda dalam gambar ni. tehee. Tak jadi nak upload. Yang tudung kuning tu 23 tahun, saya 22 dan yang lainnya semua 21. Bila saya hantar gambar ni dekat group whatsapp semua pakat takleh nak terima suruh tengok ic. Eh, padahal dia suruh saya check. Pastu dengki. kahkah. Paling takleh nak terima bila saya hantar gambar ni...



Sila muntah. kbai


12 comments:

  1. Replies
    1. kahkah. Tak logik langsung benda ni sebab tu ramai marah. haha

      Delete
  2. hehe. tak penah cuba lagi. Okay la tu muka muda ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. cubalah, tips dia letak gambar sengih nampak gigi ajet-ajet kiut terus dapat 10 tahun ke bawah. hewhew

      Delete
  3. wah umur 11 tahun?mudanya :-)

    ReplyDelete
  4. huhuhu mudanya

    ReplyDelete
  5. Wah wah 11 tahun tuu. Muda gittewww. Hekhek

    ReplyDelete
  6. cehh..11 tahun konon.. hahhahaa

    ReplyDelete
  7. Hehehe.. mudanya.. Ira pernah jugak try benda ni.. :)

    ReplyDelete