Blog kelas zaman sekolah.

4:34:00 pm


Assalamualaikum.


Dulu zaman sekolah, budak kelas aku ada buat belog untuk kelas. Aku tak tahu pun belog itu wujud pada zaman itu, maklumlah masa tu kan tak kenal lagi dunia internet ni. Kan dah cakap aku selalu ketinggalan dulu. Kesian. sobs sobs. Tak tahulah siapa yang buat belog tu, memang aku tak tahu apa-apa langsung. kahkah. Aku baru tahu pasal belog tu wujud masa lepas SPM dah, tahun 2011. Macamana aku tahu pun, aku tak ingat.


klik gambar je kalau rasa nak singgah.


Ni lah belog kelas saya dulu waktu tingkatan 4 dengan tingkatan 5. Penulis pula aku baru perasan semalam, ramai. Lebih dari seorang, ramailahkan. ekeke. Budak kelas aku semua yang tulis-tulis ni, eh memanglahkan, dah nama pun belog kelas aku takkan kelas lain pula yang tulis kan. tehee. Semalam aku rasa nak bacalah isi kandungan belog ni, sesaje je. Baru aku perasan, aku macam tak ada peranan pun dalam kelas tu, kahkah. Tak wujud pun bagi orang lain kot. kahkah. Dulu aku buat hal aku je, dah lah duduk paling belakang, hujung belah kiri sebelah pintu. Pastu kalau kawan kelas lain lalu, aku sembang kejap. Suatu hari aku kena marah dengan cikgu ku zaiton, cikgu english sebab aku sembang dengan orang luar. Habis tu dia bukan mengajar pun T_T Sebelum aku sembang tu, kawan aku ada juga yang sembang tapi cikgu tak perasan, selamatlah dia. Giliran aku, nasib tak menyebelahi pula. Kena marah. kahkah. Takpelah, kenangan. 

Dulu kelas aku ramai perempuan dari lelaki, pastu kawan semua je tapi macam berpuak. Tak suka lah. Aku kawan dengan orang sebelah aku, pastu depan aku. Yang lain kawan juga, tapi biasa-biasa jelah. Ehem, sekarang diam je blog tu, tak aktif lagi dah. Aku tak ngam sangat dengan budak kelas aku dulu, sebab diorang phanndaii semua. Cis. Dulu ada nama panggilan yang classmate bagi dekat aku, antaranya, Mokna sebab dia cakap aku gemok, aku okay je. Pastu ada yang panggil Muna, ada jugak Mona. Padahal nama asal Husna T_T

You Might Also Like

2 budak awesome !

  1. dulu pernah jugak buat blog kelas.. masa form4. then form5 pindah.. tak jadi admin dah... hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blog tu aktif lagi ke skrg? ekeke. Blog kelas sy diam gitu je. kahkah

      Delete