Monday 10 November 2014

Tamat semester 4.

Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Hilang juga semua bebanan yang ditanggung untuk menghabiskan latihan industri selama 5 bulan ni. Sekarang dah tak fikir keputusan latihan industri nanti macam mana. Nak lulus je. Tadi masa present dengan pensyarah banyak yang tak kena. Bahaha. Dah nama pun praktikal dekat tempat yang tak berkaitan sangat dengan kos yang belajar dekat politeknik. Cerita jelah apa yang saya buat dekat tempat praktikal tu, tapi ada juga tipu sikit-sikit. Tipu sunat. tehee. Nasib baik dapat pensyarah okay. 

Tapi tadi mula-mula pensyarah tu marah dekat saya sebab tak tepati masa. Janji pukul 10:30 tapi sampai dekat pukul 11. Lagipun bukan salah saya tak tepati masa, saya pergi tadi pun tumpang kereta Zakiah. Mak dengan abah kerja, abah pagi-pagi lagi hantar saya dekat rumah Zakiah. Lesen kereta ada pun macam tak ada. Penakut. tehee. Echa pun ada dekat rumah Zakiah, dia tumpang bermalam dekat situ sebab Echa orang johor, jadi pergi politeknik tadi bertiga la. 

Okay sambung, tadi masa Puan tu marah-marah, saya diamkan je. Nak je menjawab tapi dia yang bagi markah. Kang tak pasal-pasal gagal latihan industri, padan muka aku. Saya cuma mengiyakan saja semua yang Puan tu cakap, lagipun dia mengandung. haih. Lepas tu Puan tu nak pinjam pen, saya dengan gelojohnya bagi pen dengan tangan kiri, ha sudah. Dia dah pandang lain macam dah, mati aku. Nasib baik kawan yang present sekali dengan saya tu dia ada buat salah. kehkeh. oh, tadi present 2 orang dengan pensyarah sama. Kawan saya tu budak sekelas juga, lelaki. Dia buat laporan tak ikut format. Present dah okay dah. Lepas tu Puan tu bandingkan laporan dia dengan saya, nasib baik dia banyak salah. Ehem, laporan saya tak ada kesalahan. Jadi Puan tu macam dah hilang rasa marah terhadap saya. hewhew. Lepastu dapat present dengan tenang. Bahaha. 


Ni lepas present, muka happy masing-masing sebab tak kena buat pembetulan untuk laporan. hewhew.


pantai belakang rumah Zakiah.


Gambar ni elok je pun. Ada ke patut si Echa ni pergi letak dekat facebook gambar bertiga tapi muka saya nampak separuh je. kahkah. Sukati dia je. 


Buku ni akan dimasukkan ke dalam kotak, sedia untuk dibakar. tehee. eh tak, ni mesti kena simpan elok-elok sebagai kenangan, nanti dah tua boleh tunjuk dekat anak cucu pulekk. Motif ?





No comments:

Post a Comment