Minggu akhir praktikal.

8:00:00 pm

Assalamualaikum.

Seminggu lagi tinggal masa untuk tamatkan latihan industri. hewhew. Sekejap je 5 bulan ni sebenarnya. Tak tahu macam mana nak gambarkan perasaan ni, gembira tapi dalam masa yang sama sedih juga tapi sedikit jelah rasa sedih tu kalau nak dibandingkan dengan rasa teruja sebab nak habiskan latihan industri ni cepat-cepat. bahaha. 

Minggu yang agak sibuk sebab dalam minggu ni jugalah nak kena siapkan semua laporan akhir latihan industri, laporan harian dan mingguan, kena minta cop dan tandatangan penyelia. Haih. sesak nafas kejap. Sebenarnya laporan harian dengan mingguan tu sepatutnya dah selesai pun, nama pun harian kena tulis hari-hari la. Tapi saya kan pemalas, jadi kerja tu tertangguh sampailah ke minggu akhir. Sekarang kepala mula serabut. Salahkan diri sendiri. tsk tsk. 10/11 ni dah nak kena present dekat politeknik. urgh.

Buntu. Tak tahu nak reka apa lagi untuk jadikan cerita dalam laporan harian ni. sobs. Baiklah, saya akan ulang cerita yang sama. hewhew. Bukan pensyarah tahu pun kita buat apa kat pejabat tu. hihi. Lepas selesai yang harian ni nanti boleh fokus untuk laporan akhir pula. Dah, itu je nak cerita, nak sambung buat laporan pulekk. bai 





You Might Also Like

2 budak awesome !