coklat percuma.

11:00:00 pm

Memang cuti semester kali ni untuk ganti balik masa tidur yang tak pernah cukup waktu praktikal hari tu kot. Sedap giler tidur waktu cuti ni disajikan pula dengan cuaca mendung dan hujan duapulohempatjam. pergh pergh. Sejuk. Tak payah buka kipas memang cuaca dah sedia sejuk macam cameron highland dah. Kalau mandi memang menggigil, pedih ni haa tapak tangan sejuk sangat-sangat. Bil elektrik dah sah-sah turun bulan ni sebab kipas memang tak buka langsung. 

Hujan. Tak lebat pun, tapi berterusan. Tak brenti.

Lepas tu diserikan pula dengan kehadiran cekelat-cekelat dari Doha ni. Pakcik saya kerja dekat sana. Semalam dia balik, dia bagi dekat mak cekelat. Banyak. Pakcik saya tu adik bongsu mak. Sedapnya. Macam nak menangis. sobs. Dah hujan macam ni, memang tak keluar rumahlah. Duduk dalam bilik makan cekelat. pergh pergh. Namun, malang sekali sebab masa ni jugalah gigi nak sakit. tsk tsk. Gigi geraham bongsu tu lah nak sakit pula. Tau lah bongsu, jangan nak manja sangat. Baru je tumbuh tahun lepas, dah buat hal. Dulu pun masa nak tumbuh, demam panas. Terpaksa ponteng kelas. Separuh dari gigi tu terletaknya dalam gusi. Macam tertimbus sikit dengan gusi. Dah tertimbus tu duduk diam dah lah, ni tak. Mengada pulak dah nak sakit-sakit. Hilang sikit nikmat masa makan cekelat tu. Nasib baik boleh makan lagi. Alhamdulillah.


Creme Noisette. Sedap. Coconut tu tak tahulah sedap ke tak. Tapi macam tak menarik.


Yang ini paling sedap. Coklat dia macam cadbury, memang sama. Tak tahulah dekat mesia ni ada ke tak. Tapi yang percuma sedap dia lain macam. Bahaha.


Nah. Makan puas-puas. Bulan ni memang gemuk dengan cekelat. Jewels tu ada 2 balang. Yang kotak putih tu rupa dan bentuk dia macam ferrero rocher tapi ni cekelat putih. Haih gigi bongsu, tolong sembuh dengan baik, saya nak habiskan cekelat ni. Nanti takut tak sempat, adik saya dah habiskan dulu. tsk tsk.







You Might Also Like

2 budak awesome !