Jamuan perpisahan Li

8:30:00 pm

Assalamualaikum.

Tinggal esok saja lagi kena bangun awal nak pergi pejabat. Lepas ni tak ada dah. Duduk rumah sebulan goyang kaki, makan, tidur, makan, tidur, gemuk. Tak sabar. Tehee. Okay, ni nak cerita ni, tadi kan dekat pejabat ada buat makan-makan sikit ibaratkan macam jamuan perpisahanlah. Kali ni kami 3 orang budak praktikal dengan 2 orang kakak staf tempat praktikal tu yang sponsor. ni haa


cuba teka apa. Ekeke. Laksa penang. pergh pergh sedap sehingga menjilat jari. Kami buat laksa penang ni sama-sama. Gini, saya bawa laksa yang mi kaler putih tu, pagi-pagi lagi dah tercegat dekat pasar Batu Enam semata-mata nak beli laksa ni, Maziah bawa telur rebus, Zakiah bawa sayur semua tu, kakak staf tu pula kuah laksa dan kakak sorang lagi koktel buah. Si tudung pink tu nama dia Maziah Embong. Dia belajar dekat politeknik shah alam yang praktikal sekali dengan saya tu dia lah. 




Zakiah dan Maziah
Okay, itu sahaja.


You Might Also Like

0 budak awesome !