TRY IN ERROR :)

1:55:00 am

Assalamualaikum ,

sekarang ni aku tengah try guna satu produk kecantikan ni . sebelum ni aku tak pernah guna produk gini , aku guna pon pencuci muka biasa je . paling teruk aku tak pernah pakai bedak kat muka . tadi aku try pakai bedak , nipis je pon aku pakai , sikit je , budak laki kelas aku dah gelakkan aku dah , diorang cakap mekap aku tebal . malu oke . hurm , aku start guna pencuci muka sem 2 , takut punya pasal . ni aku guna pon sebab kulit tak sekata , paham paham jelah kan bila bertudung , kaler kat bahagian muka mesti tak sekata . aku baru lagi guna dalam 2 minggu kot . aku berani guna sebab aku tengok Jaa guna oke je , cantik kulit dia . macam menjadi la . aku pon nak try jugak . sebenarnya dah lama aku fikir nak pakai ke tak . Jaa mula pakai awal sem lepas lagi , dah lama . sekarang baru aku jadi berani nak mencuba . Tapi ...... aku baru pakai 2 minggu tapi kulit dah macam nak menggerutu gitu . kulit aku memang berjerawat sebelum ni , tapi jerawat yang kecik tu , tak nampak pon . tu pun kejap je dia keluar . tapi sekarang dah macam lain la , gane ni ? aku takut jugak ni sebab nanti takut jadi makin teruk . haih . tak tahu la nak teruskan lagi ke tak guna produk ni , ada kelulusan KKM . aku takut tak sesuai ngan kulit aku je . buntu .
petang 5/1/14  lepas habis kelas kat kantin . 


You Might Also Like

2 budak awesome !