#Throwback Zaman Sekolah

9:59:00 am

Assalamualaikum . tiba tiba pulak harini teringat zaman sekolah dulu . Rindu . aku rindu kawan kawan aku . Dulu aku rapat dengan kawan aku sorang ni , nama dia Ain Afifah , aku panggil Pipah . Kami jadi rapat dari tingkatan 4 , sebab aku ngan Pipah je sesat dalam kelas 4 Ibnu Sina , kelas akaun . budak lain kelas belakang sikit . sebab tak ada orang yang kami kenal dalam kelas tu , kitorang kawan berdua jelah . sekarang dia belajar kat Penang . SPA . zaman sekolah aku tamat 3 tahun lepas . lama . aku rasa macam sekejap je masa berlalu , sekarang dah 2014 . Dulu zaman sekolah , pipah ni pengawas sekolah , aku budak degil . selalu bawak nfon , datang sekolah pun lewat sokmo kena rotan , sampai penolong kanan sekolah kenal aku , tapi bukan salah aku pun , aku dah siap awal , abah aku yang lambat nak hantar , aku pulak yang kena . nfon tu pun abah yang suruh bawak , nanti senang nak call . se lagi pakai stokin pendek yang kaler kaler tu , ni bukan salah abah la , aku yang nak pakai jugak , comel . Kalau ada spotcek dia la yang tolong aku . Bersubahat , haha . Dia baik , dah selalu nasihat aku suh ikut peraturan , tapi aku je yang degil . Dulu masa matrik aku sekali ngan pipah ni , tapi sekejap je sebab lepas tu dia dapat tawaran SPA , dan sejak dari tu aku dah tak berhubung dengan dia . aku rindu kawan aku , tapi aku segan nak kawan dengan dia lagi sebab dia pandai . aku tak . nak tegur dia kat fesbuk pun macam takut takut je . takut dia tak layan . 
ni Pipah yang aku cakap tu , sekarang dia makin cantik :)  kanan tu aku . lain .
hairol , ain hamizah , reza

hawa , keri



nadiah

soleh , sapik



reza , pojang , pami

sarah , fatin
tikah , fatin , ain 

syira , hazni
zaman sekolah dulu , aku tak suka bergambar , ni pun yang ada gambar curi , pojang punya kerja . ada ramai lagi budak kelas aku tapi tak jumpa gambar diorang . dalam kelas tu semua kawan aku tapi yang paling rapat ngan aku Pipah la . aku tengok budak perempuan kelas aku dulu , sekarang semua makin cantik . Jeles .

Tapi aku ada lagi kawan rapat selain Pipah , aku mula jadi kawan diorang masa tingkatan 1 lagi . sekarang masih rapat . dulu kitorang tak sekelas . nama dia Ajeerah ngan Shasha . Shasha  sekarang belajar kat Unimap , Ajeerah pulak dah kerja .

You Might Also Like

0 budak awesome !