risau

1:42:00 am

assalamualaikum , ni nak kongsi sikit .
sekarang student yang tinggal kat kawasan rumah sewa aku ni tengah berjaga jaga . nak tau kenapa ? aku dengar dengar ada orang pecah masuk rumah student perempuan . setakat ni aku dengar 2 buah rumah dah kena . tapi pelik , sebab orang tu tak curi barang berharga pun . macam tak ada barang hilang . haih , risau la . gane ni ? berdoa jelah banyak banyak moga Allah s.w.t lindungi kami semua dari musibah . pelik betul la , dia nak apa sebenarnya ***

You Might Also Like

0 budak awesome !