mood exam -..-

4:48:00 pm

Mulai hari ini, saat ini.. tinggalkan semua. belog, fesbuk, twitter, ig dan  semua lah. fokus pada yang atas ni je. moga tak jadi macam semester lepas lagi. Hancur. Teruk gile. tak ada harapan dah nak dapat CGPA 4.0 . haih~ padan muka aku. sapa suruh main-main. sekarang baru nak menyesal. sanggup tak balik kampung sebulan untuk kau lah "final exam" !
takpe lah, yang lepas tu biar jelah. fokus untuk yang kedepan ni pulak. Bismillah--


ps : dissapointed sebab tak dapat br1m. sebabnya dah dapat baucar buku. tedetot betul la!

You Might Also Like

12 budak awesome !

  1. Salam..slamat brjaya Husna^^..smoga prolehi result terbaik..insyaAllah..

    https://www.facebook.com/ssurianah.yana

    ReplyDelete
  2. gudluck kak! :D saya lak exam bulan depan, huhu

    ReplyDelete
  3. gud lark exam akak. ninaa follow sini

    ReplyDelete
  4. wish you all the best kak husna. hehe.

    ReplyDelete
  5. Tedetot?? Haha. Btw, all the best ye final exam. Jgn sampai tak makan, tak tidur pulak tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha~ yelah, mintak rm300 je, pun takleh. tq teena :)

      Delete