aku happy !

12:26:00 am

Assalamualaikum :)

rase macam letih giler hari ni. mana tak nye, seharian mengadap nota electronic circuit tu.
sampai lebam mata ni duk hadap satu persatu litar elektronik. haih
dah nama pun budak letrik, haruslah kena kenal litar kan --"
letih macam mana sekali pun, kena jugak paksa diri ni study, yelah , kate nak naikkan pointer sem ni, wajib struggle lah. huh

hihi. tak cukup kertas, dinding pulak jadi mangsa. 
sorry ye tuan rumah, nanti sy padam balik -..-

tapi kan , aku nak cakap....aku bersyukur sangat sebab soalan yang keluar petang tadi tak susah pun. ngee~
senyum je sepanjang jawab soalan tadi even tak tau betul ke tak. tenang je :)
 tapi yang penting aku boleh jawab--
alhamdulillah
dan tak sia-sia langsung aku study sepanjang hari ni, korbankan waktu tidur aku. 
paper seterusnya khamis ni, 17 april. 
wish me luck :)


.Thanks Allah .


You Might Also Like

6 budak awesome !