baru tahu

11:34:00 am

assalamualaikum
ngee~
pagi macam ni, ingat nak rest selepas 2 hari berturut turut pulun study math.
sampai pening kepala. hahaha
harini last paper ! hehe
 ingatkan saje saje je nak berfesbuk, tengok berita terkini. haha
maklumlah rumah sewa tak de telebesen--
tengah syok berfesbuk, berblog, terjumpa pulak belog kawan sekelas dulu.
haih
menyesal pun ade, 

aku baru tahu dia tu tak suka aku dulu, lepas 4 tahun lebih baru tahu. haha
mungkin dia fikir aku ni perampas kebahagiaan dia kot. 
hahaha, kelakar oke baca cite dia.
 sebenarnya, aku pun tak suka dia. 

kenapa ?
sebab, dia yang buat aku benci dia gile gile gile.

kenapa kenapa kenapa--
dia tu sebenarnya budak baru dekat sekolah aku, perempuan. awal-2 masuk sekolah, dah buat aku terasa hati dengan dia.

bagi aku, budak ni tak ada adab , fullstop.

dia tengking aku depan budak kelas aku , semua tengok, diam.
sampai cikgu sekali diam.
cikgu tahu aku malu. 
ingat aku ni tak ada maruah ke nak buat aku macam tu. 
memanglah depan budak kelas je, tapi masa tu tak sampai sebulan lg kot aku duk kelas tu, aku kenal 3 orang je budak dalam kelas tu time tuh.
aku ni dah la dulu macam kura-kura , sekali orang tengking, terus kecut.
semua pun nak kecut. hati, perut. hurm
macam kura-kura, kalau ketuk, masuk kepala dalam cengkerang dia.

selebihnya aku baru nak kenal kenal. malu la aku dia buat macam tu.
nasib baik ade Ipah. Dia baik. dia jelah faham aku masa tu , ade Amir fuad, ade Soleh.

aku ni dulu jenis yang tak pandai nak berkawan, malu nak mulakan sebab aku takut orang tu tak nak kawan dengan orang macam aku.
aku sedar aku ni sape.
aku nak sangat kawan ngan budak tu dulu, kesian sebenarnya tengok dia sorang-2. 
Namun---

yelah, aku ni bukan budak pandai, masa tu pun aku baru belajar nak jadi pandai,
baru nak berkawan dengan orang pandai, baru nak rasa duk sekelas dengan orang pandai.
S E D I H
benda tu aku tak boleh lupa sampai sekarang. Lepas kejadian tu, aku jadi tak suka dia.
dan sebab tu jugak ada beberapa orang kawan lelaki aku tak suka dia.
dia ni memandai sikit. 
budak pandai, biasalah.

Dan hari ni aku dapat tahu dia pun T A K S U K A aku sebab aku R A M P A S cinta dia. hahahaha
sampai macam tu sekali. 
aku tak tahu pulak ada orang cenggini. Sebenarnya dia tu budak baru, dia tak kenal pun lelaki yang dia suka tu macam mana orangnye. baru buat ayat sikit, dah terperasan. hahahah
kelakar oke. Lain kali, kenal lah dulu orang tu jenis yang macam mana, baru lah nak perasan pun. sadiss
pastu boleh pulak bgtau seluruh dunia(kawan-2 dia) dia dengan lelaki tu couple. hish 
tolonglah

pelajar cemerlang. namun --


You Might Also Like

2 budak awesome !

  1. okeyy.. apa kena ngan kawan kak una (kawan ke ?)
    hurmmm.. ecah xboleh dgn org cam ni. yang peghasannn terlebih.
    harap kak una bersabar ye =')

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha -- tu la. mane la kite tau kite suka kat orang yg dia suka mase tu... haha

      Delete