Monday, 16 June 2014

semakin hari semakin gemuk


Nampak tak benda apa dalam gambar atas tu >< mak aku tiba-tiba bagi benda ni. haih.. kuat benor menganjingnya. Semakin hari semakin ramai pulak yang terperasan akan kewujudan lemak tak malu aku ni. dah kurang keyakinan diri untuk keluar rumah, jumpa kawan-kawan sekolah pun rasa macam malu gila sebab aku gemuks sangat. fuhh~ dengan ketinggian yang tak seberapa ni aku akan nampak makin buruk. tsk. Tolong bagi masa selama 5 bulan untuk aku kuruskan badan dengan memanfaatkan benda kat atas tu sambil menghargai pemberian seorang mak kepada anaknya. Dia tahu I is malu untuk jogging atau melakukan sesuatu seperti itu di luar rumah atau di khalayak ramai lalu dia bagi benda ni supaya aku boleh guna dekat dalam rumah. Hahaha.  Atau dengan makan secara berhemah atau mungkin dengan pertolongan herbalife. Mungkin. macam kawan aku Sarah, lain sangat sekarang, kuruih. Cantik. Kebabom. Herbalife, akanku pertimbangkan. Teehee^^ tapi kalau duit tak cukup macam mana nak beli, kawan-kawan yang baik hati tolong sedekahkan boleh? okay, klik sini dengan sini . Thanks a lot :):)

10 comments:

  1. akak pun ada beli benda ni tapi semangat kejap je, pastu dah malas terus campak dalam lemari. nampak sangat xde semangat kesukanan :(

    ReplyDelete
  2. hahaha agaknya kalo mak akak terus kasi treadmill kot
    akak ni lagi double triple punya gemok :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi.. haha, cuba herbalife lah :):)

      Delete
  3. hihi usaha kene sungguh baru la kuruihhh
    jom baca sini
    http://nurulasyikinmohdanuar.blogspot.com/2014/06/diet-atkins.html
    cara kuruih badan tanpa kuar modal banyak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy pernah guna cara ni, mmg mnjadi. tp bile cuti lame2, mmg xleh nak kwl makan. haha

      Delete
  4. wawa ade sorang kawan tau? dia lelaki, dulu dia macam doremon mon je.. comel, sekarang dia dah kurus.. nak tau sbb ape? ni gara2 terpengaruh dgn Runningman la ni, dia nak badan mcm jong kook, siap berketul2 tu.. sehari dia makan segenggam nasi, then pastikan lauk yg dia mkn x berminyak, lepastu malam2 dia just makan salad je.. tu la dia buat.. sekarang dah hensem dah.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. boleh ikut ni. Nak kurus macam Jihyo lah :P

      Delete
  5. Yeppp...
    Boleh start lompat2 ye.
    Better buat aerobics jugak.
    All d best, adik.

    ReplyDelete