RM pengubat hati

11:51:00 pm


segala rasa kecewa, sedih, perit, pahit akan hilang serta merta. HAHAHA
yang selalu saya buat bila sakit hati. tsk. tak kira la sebab apa pun, result jatuh pun sedih sekejap je, tengok running man segala perasaan bodoh tu hilang. Tak perlulah nak fikir lagi apa yang dah jadi sebab takkan boleh berundur kan? Janganlah pulak bila sedih pergi layan lagu sedih, memang makin sedihlah. Pastu pergi duduk dalam bilik sorang sorang sambil fikir benda bodoh tu lagi, haih bunuh diri la jawabnya. Ada ke yang tengah bersedih sekarang ? dah dah jangan sedih sedih lagi, meh layan running man sama sama kat sini meh.
Dan sebelum tu klik sini dulu :)


You Might Also Like

4 budak awesome !

  1. Best ke RM? Kakak ipa ana gile2 lyn RM tiap episod, siap save lagi tiap2 siri RM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. gile tak best ? hahha. try la tengok, hilang segala stress. haha :D

      Delete