Thursday, 15 May 2014

result oh result

Assalamualaikum.

oke nak bagitahu, hari ni result keluar.
HAHAHA
aku tak tahu pun sebenarnya result tu nak keluar hari ni.
aku mati mati ingat 19 mei ni..
aku paling lambat cek result tu kot,
haha, petang baru tengok.

oke, cakap pasal result pulak,
tak tahu nak hepy ke tak .
apa yang aku target tak tercapai pun.
tapi takpelah, yang penting naik mendadak dari sem lepas.
HAHAHA
syukur alhamdulillah..
belajar untuk bersyukur oke,
lepas ni usaha gigih la nampaknya.
tinggal lagi dua semester untuk aku kembalikan zaman kegemilanganku.
KAHKAHKAH
kegemilangan lah sangat kan.
dan yang paling buat aku nak senyum je hari ni adalah,
math aku A+++++
hehe
alhamdulillah, tersangatlah membantu menaikkan pointer tu.
oke, tu je.
babai.







Love,
husna.

4 comments:

  1. Tahniah akak ! Wah cayalah math A+++++ Bagi lah saya satu plus tu :) huhu Btw, jemput join GA ni. Syarat yg simple jer ^^ (http://anisyamir7lee.blogspot.com/2014/05/infinite-last-romeo-giveaway-by-fiqa-nsz.html)

    ReplyDelete
  2. Tahniah...ye...Boleh ajar math esok-esok ...

    ReplyDelete