Lama lagi ke ?

12:05:00 am

Assalamualaikum.
hehehe ^_^

Lama lagi apa ?

lama lagi ke nak habis cuti ni ?...
huh. aku dah naik bosan dah ni.
bila belajar, nak cuti.
bila cuti, nak belajar.
tak bersyukur langsung kan ?
haha

cuti ni, aku duk rumah je.
tak kerja. Sebab tu bosan kot.
hari-hari,
makan.
tidur.
tengok tv.
online.
bosan, makan lagi.
bosan, tidur pulak.
makan lagi.
makan....
makan..
gemuk.
lemak.
lemak.
tidur.

bosan la !
sumpah aku tak tahan hidup macam ni.
lambat lagi ke nak praktikal ?
result pun tak keluar lagi.
23 jun. Cant wait.

oke dah, ni nak tidur lagi ni .
Gudnite friends :):)



You Might Also Like

7 budak awesome !

  1. Hai cik nuna! anda di tag for liebster award :)

    http://afitot.blogspot.com/2014/05/liebster-award-d.html

    ReplyDelete
  2. hahaha..ecah dah hampir setengah tahun duk umah. rasa bosan yg amat -.-'' hehe tapi maybe masa ni jelah ecah nak goyang kaki pun. lepas ni jgn harap `

    ReplyDelete
  3. bosan sangat kalau cuti lama lama. tak tau nak buat apa kan

    ReplyDelete