Tempat praktikal .

4:59:00 pm

aku stress gile dengan permohonan Li yang tak sudah sudah ni . susah gile nak cari tempat Li yang bersesuaian dengan kos aku . kejuruteraan elektronik komunikasi . aku sendiri pun tak tahu kerja apa yang sesuai dengan kos aku . semua nak tolak dah kenapa ? . budak lelaki senang je . sakit pulak hati kite . haih . dah la Poli tak bagi mintak kat banyak tempat dalam satu masa . susah. mintak satu satu . kalau tak boleh baru cari tempat lain , gimana sih ? kena mintak masa cuti je , tak boleh pergi time ada kelas . cerewet . cuti dah habis macam mana ? Jumaat Sabtu pejabat konpem tutup . 
*sigh*

You Might Also Like

4 budak awesome !

  1. cik Nuna!! sabor.. huhu.. T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu .. rajin Gee Lion komen . sy tak pandai sangat lyn belog nih , tahu luah perasaan je , pastu blah. haha . masih belajar :P

      Delete
  2. Auntie baca Nuna punya masalah duit (N3 sebelum ini) harap jadi pemangkin utk terus gigih belajar. Bila dah praktical harap-harap dpt penempatan terbaik. Nak marah macam mana pun inilah cara pemerintahan negara kita. Belajar - pinjam - bayar balik - kerja tak tentu lagi - dpt kerja tak seperti apa yg dibelajarkan. Gaji kena bayar balik pinjaman... nak kawen duit jadi masalah lagi.

    Mohon moga Allah permudahkan...

    ReplyDelete