MAKAN BESAR (:

7:47:00 pm

Assalamualaikum.

hai ! minggu ni tak balik KT lagi sebab jimat. haha! minggu depan insyaAllah balik. Tapi ni nak cerita, minggu ni semua housemate aku tak balik, suke! sebab ramai sikit, tak takut sangat. Disebabkan semua tak balik, Ja cadang nak masak nasi minyak sebenarnya harini untuk budak ni, pastu fikir balik, nasi ayam pun macam sedap~ Ja pandai masak. Semalam bila sampai je kat pasar malam, pergi gerai yang jual sayur, beli pulak bahan nak buat Tomyam. ahhaha! Jadinya harini kami makan tomyam lah. 
Ni lah hasil pergi pasar malam semalam. Beli semua ni habis dalam Rm14 bahagi 6. sebab kitorang berEnam. Pastu pagi tadi pergi kedai runcit beli ayam sebab nak buat tomyam ayam. Tomyam udang lagi sedap aku rasa, tapi nak beli udang banyak mana mampu! hurm~ takpe lah , ni rezeki kami hari ni.
Jemput tengok --"
Ni hasilnya bila dicampur semua bahan tadi. sedap. Lain kali kalau tak balik lagi boleh makan sedap lagi. Esok kitorang cadang nak pergi KT, nak bawak budak Johor jalan jalan. pergi Pasar Payang nak beli baju terengganu, pergi masjid kristal jugak mungkin. InsyaAllah.

You Might Also Like

0 budak awesome !