REZEKI (:

11:29:00 pm

Assalamualaikum.

heuhuu~ semalam tanggal 16Feb bersamaan hari Ahad, adalah hari perasmian penutup program anak angkat yang aku join hari tu. Akhirnya~ setelah berbulan aku tunggu, berjanggut dah. huh. dapat jugak sijil dengan elaun yang dijanjikan. Hari tu diorang cakap dapat elaun Rm150, semalam tengok dapat Rm200. Alhamdulillah, rezeki aku. Keluarga angkat pun ada semalam, tapi tak ramai pun yang datang. diorang pun dapat elaun~ 
sukk0!
nanti bulan 4 ada lagi program macam ni. Tapi aku dah malas nak join, haha! pengalaman telah mendewasakan-- aku tak kata program ni tak seronok, aku je yang cerewet sikit. kawan aku yang lain oke je, seronok je. aku bangga sebab aku dapat menghabiskan masa selama 2 minggu kat rumah keluarga angkat. Heee~


You Might Also Like

1 budak awesome !

  1. salam sudi x awk berkongsi pengalaman awk..hihi

    ReplyDelete