Bukit Bauk.

12:33:00 pm

Assalamualaikum, 
tadi aku naik Bukit Bauk. huhu~ dah setahun lebih aku duk Dungun, ni pestaim aku pergi. sebenarnya tak plan nak pergi pun, sebabnya takut . ahhaha ~ tapi Syaira yang ajak,. kesian jugak dekat dia, sorang je perempuan nanti. tak rugi jugak aku ikut sebab aku kan nak kurus. hee~  kitorang pergi ngan bf syaira, berlima. aku, ecah, nasrul, syaira, mirul(bf syaira). Semua budak kelas aku. macam pelik pulak hari Jumaat macam ni aku duk Dungun kan, selalu balik KT. haha!, aku sebenarnya nak kurangkan balik KT setiap hujung minggu sebab nak jimat. maklumlah dah tengah sem macam ni, duit dah macam kurang. hee~
sebelum ni aku tak teringin pun nak naik Bukit Bauk tu, yelah macam macam dah cerita yang aku dengar pasal tempat tu.

baju merah tu Ecah, sebelah tu aku. 
ni pulak syaira ngan mirul. 
yang belakang baju biru gelap tu nasrul, budak kelas kitorang panggil dia Elong sebab dia paling tua dalam kelas tu. dia lahir '91 so umur dia dah 23tahun. dalam kelas tu dia macam matang sikit dari orang lain.

aku . haha! 'selfie'. disebabkan aku sorang je yang bawak Hp tadi, aku terpaksa jadi photographer. pastu gambar aku tak ada sape yang nak tolong ambik kan. kuang ajo. pastu budak belakang tu boleh pulak sibuk nak jugak. haha! terpaksa 'blur'kan yg blakang tuh -..-
ni pandangan dari atas. boleh nampak rumah sewa aku, poli pun ada jugak. cantik. kat atas sejuk je. aku tak sangka aku boleh sampai atas ni. dulu aku pernah cakap kat kawan aku yang aku takkan jejakkan kaki aku dekat Bukit Bauk ni disebabkan kisah kisah seram yang aku dengar dari mulut orang tu. yelah, aku ni kan penakut. tak nak la cari pasal. 
nak naik penat sangat, ambil masa dalam sejam setengah, turun pulak kejap je. tapi sampai atas tu, hilang penat. ramai giler orang kat sini, kebanyakannya student lah --







You Might Also Like

3 budak awesome !

  1. Wahh...mung ada blog rupanya?...boleh follow skit

    ReplyDelete
    Replies
    1. hish zizan ni , kantoi pulok doh~
      diam2 suda, jgn kecoh oke!

      Delete