MENYESAL :/

9:20:00 pm

hey hai .. Assalamualaikum , tengok gambar bawah ni :D

oke , fokus pada tahi lalat atas hidung tu , ahhaha ! sebenarnya nak bagitahu , aku baru sedar tahi lalat tuh wujud masa aku tingkatan 4 kot , xpon 5 . lebih kurang gitu lah . dulu kecik gile , kecik sangat sangat . nak dijadikan cerita , sebelum aku ditawarkan masuk ke politeknik (rujuk pada tahun 2012) , zaman kegagalan aku tuh , aku suka stalk belog orang . aku suka baca petua orang dulu dulu dekat belog dan aku suka nak test nak pastikan betul ke tak . aku terjumpa satu petua ni , "petua buang tahi lalat" , haha tajuk dia comel oke dan aku tertarik . cara dia mudah sangat , sebab tu aku ikut sebab bahan dia ada kat rumah aku masa tuh , guna kapur , sabun basuh baju tu ,air . kot . aku pun tak ingat sangat . aku terus buat oke . mula mula letak tu pedih , berair mata . aku tahan . 4 hari tinggal kudis , lepas tu hilang kudis sekali ngan tahi lalat tu . aku happy , sangat sangat . maknanya eksperimen aku berjaya , haha ! 2 hari lepas tu tetiba muncul balik .haha bengong . memula kecik macam sebelum tu , lama lama besar dari asal . hampehh betul . padan muka aku . haih . apa yang aku nak cakap kat sini , bersyukurlah dengan apa yang Allah s.w.t beri , jangan memandai nak ubah ciptaanNya , semua yang Dia buat dah oke . kan tak pasal pasal nak menyesal .

You Might Also Like

0 budak awesome !