Saturday 21 December 2013

LI

assalamualaikum .
sekarang dah masuk semester ke 3 . nanti sem 4 dah nak LI . LI tu latihan industri lah .
jadi , sementara cuti seminggu ni , peluanglah untuk student cari tempat nak LI sem depan nanti . aku nak LI sekali ngan Jaa , kawan sekelas, serumah aku tuh . almaklumlah dalam 8 orang budak perempuan kelas tu, aku ngan Jaa je orang Terengganu , yang 6 orang lagi tu orang Johor , haruslah diorang LI kat Johor sana kan . susah jugaklah sebab kena uruskan semua tu sendiri .Tapi yang jadi masalah sekarang , aku tak tahu tempat mana yang sesuai dengan bidang aku ni selain telekom . rasa macam nak try mintak kat celcom . eh ? boleh ke ? .. aku dengar budak yg tengah LI sekarang cakap macam tak ada kerja sangat untuk budak perempuan ni . duduk je dalam pejabat . tapi aku rasa macam tak belajar pulak , macamana nak present kat lecturer nanti ? kalau boleh aku nak yang macam ada kerja sikit . tapi kat mana ? haih , pening lah . takpelah , takyah nak pening-pening lagi nak fikir pasal ni , esok sambung . harini layan Running Man dulu :)
macam takut je , debor debor ! 



No comments:

Post a Comment