Budak gemok

10:04:00 pm





"eh awak nampak makin gemuk, makin rendah". Ergh! I is benci bila orang cakap I gemokk. Saya tahu lah saya gemuk, tak perlulah susahkan diri anda bertungkus-lumus berusaha untuk mengingatkan saya bahawasanya saya gemuk. tsk tsk. Benci lah! awak tu yang cakap saya gemuk, pun gemuk juga. 






Actually, saya sekarang dalam proses nak buang semua lemak terkumpul. hiks. Mencuba diet atkins. Sebab stress sangat bila orang sekeliling sibuk mengingatkan saya tentang kewujudan lemak saya, dan saya juga mengasihani mereka kerana bersusah-payah untuk saya. Maka dengan itu saya membuat keputusan untuk kurus. Wish me luck. tehee. 





You Might Also Like

10 budak awesome !

  1. as salam. selamat berdiet. Semoga impian menjadi slim akan jadi kenyataan. abe kie follows your blog. no 250...

    ReplyDelete
  2. Diet atkin ni ana selalu dengar. Tapi tak tau cemane. Hehe. Selamat berdiet eh Husna. Ekekeke.

    ReplyDelete
  3. ish, kuang asam tau yg tegur awk mcm tu.. xpe, buktikan yer..tgk cik epal tu skrg dh kurus da..awk blh bt dia sbgi inspirasi hehe.gudluck dear...

    ReplyDelete
  4. Husna, ana ade tag awak. ^_^ kalau sudi jawab la eh.

    http://annaputri20.blogspot.com/2014/09/liebster-awards-part-2.html

    ReplyDelete
  5. diet atkin tbukti berkesan stlth 2 org kawan aku btol2 kurus skrg. kawan aku ambik masa 6 bulan , dpt trun 20kg. yg pnting jgn putus asa

    ReplyDelete
  6. ramai yang guna diet atkin dan berjaya, jangan hiraukan kata orang ni husna, kurus pun salah, gemuk pun salah..yakin diri insyaa allah boleh... salam ukhwah dari kak ana.. :)

    ReplyDelete
  7. Goodd luck akak. Aina pun sama je dengan akak. Hiks. (ಥ_ಥ)

    ReplyDelete