Pizza buatan sendiri

9:05:00 pm

Sebab diri ini nak sangat jadi wanita sempurna, maka berusahalah. Sebelum ni dah belajar menjahit, walau tak menjadi sangat, tapi bolehlah dipakai. Dan sekarang belajar memasak pula. Bukan lauk pauk tapi pizza ala-ala pizza hut gitu. kuikui. semua ni belajar dengan kakak zakiah a.k.a Ja. Gedik nak panggil kakak, tua setahun je pun. kehkeh. mari tengok buatan tangan saya. teehee


wajah sebelum dikeluarkan dari acuan. Dan ....


tadaa


Gandingan bersama cheddar, mozarella beserta parmesan, sangat memukau sekaligus membangkitkan selera. teehee. tak sedap pun sos dia sebab guna sos prego yang tin dia kaler coklat tu. Hijau paling sedap sebab tulah masa cari sos prego tu yang kaler hijau dah habis. sobs. terpaksa ambil yang lain. T_T tsk. Nasib baik bubuh keju banyak. sedap. meleleh gittew. Oh, yang tulisan "KONG" tu surat khabar. Pedulikan.

Nah gambo selfie sekeping.


sebab tak mampu nak tunjuk wajah secara dekat takut orang akan nampak jerawat serta bintik hitam pada wajah T_T



You Might Also Like

14 budak awesome !

  1. sedapnyeee..buatlahh cara2 nk buat pizza niee..ekekekeke

    ReplyDelete
  2. tak de resepi ke..nak jugak try buat

    ReplyDelete
  3. Sedapnyer pizza tu... Salam kenal yer ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. try lah buat, hehe. http://husnamalek.blogspot.com/2014/08/resepi-pizza.html

      Delete
  4. Cam sedap je Una! Wuuu~nak dtg umah. Una watkan tau. Plishh.. Hehe.. Gurau je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. Buat sendirilah, http://husnamalek.blogspot.com/2014/08/resepi-pizza.html

      Delete
  5. ada baki kan..kan..kan..? bak meh sekeping!

    ReplyDelete
    Replies
    1. habis dah. hoho, buat sendirilah http://husnamalek.blogspot.com/2014/08/resepi-pizza.html

      Delete
  6. Replies
    1. Dah. Dah share pun :)) http://husnamalek.blogspot.com/2014/08/resepi-pizza.html

      Delete