KAWAN

11:43:00 am

aku dah bosan bergaduh dengan kawan sendiri .

dah bosan putus kawan . dari zaman sekolah menengah , matrik pastu sekarang kat politeknik pulok .

bosan

semuanya sebab tak puas hati , tak boleh terima salah sendiri , suka salahkan orang lain , suka mengata , dengki , pentingkan diri sendiri . dari dulu sampai sekarang , kenapa aku mesti jumpa orang macam ni ?

aku bosan

budak sorang ni pernah jadi kawan baik aku suatu masa dulu , tapi gaduh sebab perangai dia . 
samalah macam tadi , suka gunakan orang untuk kepentingan diri . selfish . nak lebih . tapi aku sabar sekejap je , lama-lama dia naik kepala . tak boleh terima diri tu salah . hurm :(

kawan 
macam-macam ragam . 

kadang-kadang orang yang kita tak suka dululah akan jadi kawan yang baik .

You Might Also Like

0 budak awesome !