PROGRAM ANAK ANGKAT

5:08:00 pm

haihh ,

sakit hati bila dipaksa pergi program anak angkat , ergh!
'why always me ??'
macam tak dok org lain mung nak hantar .

program tu tak lah teruk tapi yang jadi teruk bilamana diorang anjur program tu time student politeknik cuti sem . oke , tu dok teruk lagi dan tu jadi lebih teruk apabila cuti sem cuma sebulan dan mereka hantar kami untuk 3 minggu?!

bapak dia !

dan 3 minggu tu mereka bagi elaun ringgit malaysia 150 (je). Kalau kerja kurang-kurang pon 400 .
dah dipaksa , dikata 'wajib' , kena pergi jugak. sadiss!

nasib.

takpe , tenang , watlek .

 mungkin ade hikmah.
keep smile :)

You Might Also Like

0 budak awesome !