Monday 26 May 2014

Kolej Matrikulasi Kelantan

Semalam pergi hantar sepupu, najihah dekat kolej matrikulasi kelantan. Matrik ni baru lagi, tilam pun berplastik lagi. zaman saya matrik dulu takde lagi matrik ni, kalau ada dah lama minta tukar sini, dekat, jimat lagi. macam perlis tuh, sekali balik dah rm120 habis.


sebelum nak sampai matrik ni, ada kawasan perumahan baru. semua baru lah kat sini.









Dewan



Pejabat pentadbiran.






perpustakaan.

saya tak mampu nak berdiri betul betul depan pintu perpustakaan untuk ambil gambar sebab ramai orang justeru itu saya malu. teehee


asrama.


lagi.


lagi..


dan lagi.
 besar kan? macam cantik asrama ni tak macam matrik perlis dulu. teehee




permandangan dari blok B aras 2. sebenarnya aras 1 sebab tingkat bawah tu G.


kafeteria blok perempuan .


dalam blok.


sorang dapat katil, loker, meja belajar, kerusi, tilam, bantal. cadar macam biasa bawak sendiri.




tempat basuh pakaian.


tandas.
 semua baru. asrama ni ada 5 tingkat kot. nasib baik najihah dapat tingkat 2, tak macam saya dulu tingkat 4. semua buruk tentang diri ini. tsk. 


boleh pulak terserempak dengan ustaz yang mengajar saya masa matrik dulu dekat sini. 
ustaz yang pernah cakap "tak apalah, awak buat sorang sorang jelah, awak buat tajuk yang mudah je, pastu hantar kat saya, markah saya bagi sama macam orang lain" bila kawan sekelas tak nak satu  group dengan saya. tsk
terima kasih ustaz raja.

assalamualaikum :)

























12 comments:

  1. Sume serba baru. Mesti student2 matrik pun semangat nak belajar. Huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ye kot.. tp sy lg takut kalau tmpt baru. Hehe :)

      Delete
  2. Patut leee xpernah dgr kelantan ada matrik,,,baru upenyee

    ReplyDelete
  3. Done follow . follow shahril balik jum ! shahril bakal pelajar Kolej Matrikulasi Kelantan (KMKt) :)

    ReplyDelete
  4. Cantiknya kmkt!tak sabarnya nak masuk eheh

    ReplyDelete
  5. student bleh bawa phone x kat matrikulasi kelantan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua matrik pun boleh je bawa phone...

      Delete
  6. Tmpt iron baju ad ke kak? Sy kena kat sini la. Xsabar pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang tu tak tahu laa. haha. sbb bukan belaja dekat sini pun, hihi. Biasa disediakan bilik iron, sbb brg elektrik x dbenarkan bawak. btw, good luck !

      Delete
  7. hope next year dpt laaaa matrik ni...sbb kite mohon matrik ni...uishh...
    #mengharap
    #spm2015

    ReplyDelete